Opskrift: Lyse morgenmad's muffins


På Mors dag i år havde jeg døgnvagt, og syntes derfor at vi skulle starte dagen lidt ekstra hyggeligt. Så jeg stod op lige lidt før end jeg plejer og bagte disse. De tager ca. 40-50 min at lave.

Til 16-18 muffins

Ingredienser:
550 g hvedemel
110 g sukker
1 tsk sukker
6 tsk bagepulver
250 g usaltet smør, tempereret.
2 æg
5 dl letmælk

Serveres til:
Smør og syltetøj.

Bland alle de tørre ingredienser sammen og tilsæt smøret. Bland æg og mælk og hæld det i melblandingen.  Rør indtil det er en ensartet masse.
Kommes i cupcake forme og bages ved 180 grader i 25 min.

De er rigtig skønne lune med smør og syltetøj på.

Velbekomme!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Modellerings chokolade

Opskrift: Flødeboller med vaffelbund

Icing Cornet/ kræmmerhus tutorial