Tweety og Sylvester

Det færdige resultat

Beskrivelse starter fra bunden af indlægget:)

Tweety delene . Har malet på tweetys ansigt med pulverfarver blandet op med alkohol.

Overtrukket med sort sugarpaste. Jeg fandt dette hos kagekompagniet.dk, som var det billigste da jeg søgte.

Jeg startede med at bage en MASSE kage, i mellem lagene er der chokolademousse fra Dr. Oetker (super nemt 2½ dl mælk blandet med chokolade-pulveret, bliver fint stift til stable-kager). Herefter skar jeg kagen til til en rund kugle med "skæg" og en der var æggeformet. Herefter har jeg overtrukket kagen med Italiensk marengs smørcreme (med jordbærsmag).

Kommentarer

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Modellerings chokolade

Opskrift: Flødeboller med vaffelbund

Icing Cornet/ kræmmerhus tutorial