Så er der kommet nyt udseende på bloggen.

Hej Alle

Jeg beklager en masse rodede indlæg her i januar, men NU skulle alle sider være oppe og kører og et nyt og meget mere overskueligt Kageeventyr.dk burde være i luften.

Der har været en lang pause med indlæg/ billeder/ tutorials, da vores lille Caroline har haft 1 måneds sammenlagt sygdom over de sidste 1½ mdr. Nu er alt godt igen og jeg GLÆDER mig til at komme igang med at dekorere og pynte igen og indhente lidt hængepartier af de ting jeg havde planlagt her til bloggen:)

Men i hvert fald, rigtig god fornøjelse med den nye og (forhåbentlig) forbedrede Kageeventyr.dk og rigtig god kagepyntning til jer alle.

Jeg håber i alle har fået det bedste spring ind i 2012!!!

Mvh Lise

Kommentarer

  1. Hej Lise, her ser flot.
    kh misbah og forsat god bedring med den lille.

    SvarSlet
  2. Tak skal du have søde Misbah:) Kh Lise

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Modellerings chokolade

Opskrift: Flødeboller med vaffelbund

Icing Cornet/ kræmmerhus tutorial