Eventyrs temakager




Askepot kage

Doctor McStuffins kage

My Little Pony kage

Det regner med frikadeller/ Cloudy With a Chance of Meatballs-tema kage:) 





 Små Einsteins/ Little Einsteins




Temaet er som det nok kan ses Klokkeblomst og hendes venner. Jeg fandt på kagedesignet da jeg så dvd'en om klokkeblomst som min datter fik i fødselsdagsgave - hun elsker bare de feer.

Kagen vandt udfordringen "Forår" på Scandinavian Cake Decorators. Jeg er bare SÅ glad for det :)











Denne kage var til Maja som blev 1 år i marts 2010. Temaet er som det nok kan ses Askepot.





Ingen Mor kommer udenom Hello Kitty, så her er min første udgave af slagen.... er ikke et øjeblik i tvivl om at der kommer flere Kitty kager i fremtiden:)



Man kan vist ikke andet end holde af Tweety og Sylvester, det lidt umage makkerpar:) Denne kage var til en 30 års fødselsdag i familien.




Dåbskage jeg lavede ud fra H.C. Andersens eventyr: Den standhaftige tinsoldat. Det var første gang jeg skulle lave mennesker i fondant, så det var sjovt at se at det kunne lade sig gøre:)


En hurtig kage fra min side til en mødregruppe dag. Peter Pedal. Eller som min knapt 2 årige kalder ham "DAL" ... ofte efterfulgt af DAL MOR, KOM NU! :)

Kommentarer

  1. Sikke nogle flotte kager og jeg er især vild med Tweety kagen:-) Super blog som jeg melder mig som læser af;-))

    SvarSlet
  2. Hold op en LÆKKER blog!!!!

    Jeg har lavet en FB gruppe, for kagekoner/mænd i mit lokal område.
    Der er rigtig mange nybagte kagekoner, og jeg vil spørge om tilladelse til at linke til din blog, da der er så mange gode råd og vejledninger?

    Venlig hilsen Helle.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Modellerings chokolade

Opskrift: Flødeboller med vaffelbund

Icing Cornet/ kræmmerhus tutorial