Hindsgavl slot

Jeg har lige været på kursus på Hindsgavl slot i Middelfart.  Jeg havde ikke tidligere hørt om slottet men blev positivt overrasket over dette meget smukke og meget velholdte slot som er beliggende i de mest idylliske omgivelser.
Jeg beklager det er mobil-kvalitet billederne er taget med, de gør ikke stedet retfærdighed.




Mad og drikkevarer var også rigtig dejligt; perfekt tilberedt og i passende portioner så alle blev mætte. Kagerne var også skønne; der var blandt andet en tærte med mørdejsbund, fyldt med marcipan-masse m nødder og hindbær og toppet med lakrids-flødeskum - mums!
Servering var upåklagelig og ligeledes var service fra øvrige medarbejdere.
 
Jeg måtte også lige tage et billede af mit værelse og sende hjem:) Med tanke på at dette var en af budget-værelserne, bliver man da ret nysgerrig efter at se den dyrere ende:)

Til Jer der er inspireret til at holde evt. bryllup her, så skulle det bestilles år i forvejen;)

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Modellerings chokolade

Opskrift: Flødeboller med vaffelbund

Icing Cornet/ kræmmerhus tutorial