Ideer til sundt børne slik


Jeg har fået lov til at blogge dette billede af min skønne søster Rikke, som har lavet dette vildt seje pirat skib til sin søns vuggestue. Alt du skal bruge er en vandmelon, vindruer, gulerødder, grillpinde, lidt garn og et flag. Genial ide!


Søde fingenstangs-skjulere

En pose fingenstænger kan gøres meget mere festlig ved hurtigt at lave et pap-rør dekoreret som eksempelvis en lagkage. Denne lavede jeg til min yngste datter Caroline da hun blev 2 år. 



Skønne små sunde mus

 
Disse søde mus er lavet af dadl-masse, helt uden sukker. Hale og øre er lavet af figenstang. Denne var til min datter Victorias 2 års fødselsdag i vuggestuen. Jeg brugte tørrede fersken som øjne og næse. Skulle jeg lave musene idag havde jeg brugt frysetørrede blåbær og jordbær/hindbær.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Modellerings chokolade

Opskrift: Flødeboller med vaffelbund

Icing Cornet/ kræmmerhus tutorial