Heidi Winther blomster

Jeg er så enormt heldig at jeg lige straks skal lave et kombineret kage- blomster projekt med min veninde Heidi Winther, som er en helt fantastisk blomster dekoratør - hvorfor jeg gerne vil dele lidt billeder med jer, af hendes fantastiske kreationer.
Så hvis nogen står og skal holde fest, bryllup, dåb, begravelse eller andet og mangler smukke blomster kan jeg anbefale Heidi. Priser svinger fra 500-1500 kr alt efter størrelse og blomstertype. Heidi kan kontaktes på shysmy@gmail.com




















Kommentarer

  1. Skønne buketter. Spændende projekt som jeg vil glæde mig til at se billede af

    SvarSlet
  2. Tak:) Jeg sidder just og venter på billeder fra Heidi, har dog liiiiige postet billede af kagen, så må indlægget redigeres senere:) Rigtig god weekend:)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Modellerings chokolade

Opskrift: Flødeboller med vaffelbund

Icing Cornet/ kræmmerhus tutorial