Cupcakes

Lige et lille blog indlæg med mine muffins. Sidste år indsendte jeg billeder af mine muffins til Dr. Oetkers Miss Muffin konkurrence - det blev til en 2. plads og et billede af nogle af mine muffins i Jyllandsposten. Jeg blev spurgt om jeg ville være gæstedommer ved dette års Miss Muffin, og har selvfølgelig sagt ja:) - jeg glæder mig til at se en masse lækre, sjove, søde, skønne muffin/ cupcake billeder.

Min elmo muffin var i 2010 i Jyllands Posten for Dr. Oetker. Jeg fik en masse lækre Dr. Oetker produkter for at de måtte bruge billedet - jeg siger bestemt mange tak:)


Denne muffin blev nr. 2 i Dr. Oetkers Miss Muffin konkurrence 2010.











Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Modellerings chokolade

Opskrift: Flødeboller med vaffelbund

Icing Cornet/ kræmmerhus tutorial