Forslag til hjemmelavet fastelavnstøj.

2012: Sneglen og sommerfuglen


Den lille sommerfugl var nem at lave: En hel dragt hvor jeg i siden satte 4 ekstra arme fast.  Vingerne var købt i Tigerforretningen for 10 kr - og passede perfekt til. 

Sneglehuset lavet jeg af fyld til sengetæppe som jeg rullede til en pølse. I det lilla rør havde jeg syet stropper fast, og derefter kommet fyld i, rullet til sneglehus og syet sammen i hånden. Sneglens øjne er lavet af små flamingokulgler som jeg har malet. Øjenvipper lavet af filt.



2011: Den lille fe

I 2011 ville Victoria mægtig gerne være en lille fe. Jeg havde endnu ikke givet mig helt i kast med at sy selv, så denne dragt er tilnærmet hjemmelavet. Den hvide trøje er købt i H&M og derefter syede jeg pallietter og diamanter på maven. Det lille skørt ligeledes fra H&M og fik også syet pallietter på. Vingerne er fra Tiger.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Modellerings chokolade

Opskrift: Flødeboller med vaffelbund

Icing Cornet/ kræmmerhus tutorial