Figenstangs skjuler

I Carolines vuggestue er der "nul-sukker" politik så kager er udelukket... jeg synes dog at Caroline også skulle have en kage-lignende ting med i vuggestue, ligesom Victoria skal have en kage med i børnehave når hun har fødselsdag.
Ideen kom selvfølgelig om morgenen inden aflevering af tøserne og sig selv på arbejde, så udførsel kunne være pænere, men ideen synes jeg nu stadig er god - så den deler jeg her:)

Alt der er brugt er:
Figenstænger
Elastikker til at  binde figenstængerne sammen.
Tallerken
Pap
Klisterbånd (har man mere en 15 min om morgenen, anbefales dog at lime pappet sammen:)


Kommentarer

  1. Ha ha hvor er den god Lise! Utroligt at du lige kunne finde på det 15min inden i skulle ud af døren. :D

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Modellerings chokolade

Opskrift: Flødeboller med vaffelbund

Icing Cornet/ kræmmerhus tutorial