Chokolade fest på Norwegan Jade krydstogt.

Vi blev i januar inviteret på krydstogt af svigerfamilien i anledning af en rund fødselsdag. Ombord på båden blev der afholdt chokolade festival, som jeg tog en masse billeder af som jeg gerne vil dele med jer.
Vi havde aldrig prøvet at være på krydstogt så det var en sjov oplevelse, de indvendige dekorationer er som man ser på film med masser af guld, blomster, kæmpe konkylier, mere eller mindre vellykket kareoke, washy-washy-sprøjtende tjenere der afsprittede hænder inden man kom ind til madområderne. I starten synes jeg det var lidt meget, men da der senere udbrød infektiøs mave-sygdom blandt skibets gæster kunne jeg godt se ideen... Hihi:)
Men derudover var der masser af underholdning, lige fra sang ved poolen, tryllekunstner, og masser af musik og sang, og for den sags skyld mad, mad og endnu mere mad i alle afskygninger! Uanset hvad man havde lyst til; sushi, bøf, italiensk, buffet, fransk - så var der mad 23 timer i døgnet.
Næsten hver dag kom vi i land og set bla. Madeira, Tenerife, Malaga, Lanzarote.
Men i hvert fald, her er billederne fra chokolade festivallen:)






 Jeg tog et nærbillede af denne chokolade-hummer, da man kan se at skellettet er lavet af blandt andet staniol, og derefter er der kommet smeltet chokolade ud over. Jeg havde godt tænkt over hvordan de havde lavet de mange flotte figurer, så glad for at der var lidt afsløringer i sømmene:)









Og så lige lidt billeder af de smukke is-skulpturer!!

Kommentarer

  1. Ja, det var virkelig også en oplevelse at komme ind i et rum hvor alt var dekoreret i chokolade og is! Dygtige var de:)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Modellerings chokolade

Opskrift: Flødeboller med vaffelbund

Icing Cornet/ kræmmerhus tutorial