Barbapapa!!














My first barbapapa cake; birthday cake for Malte who turned 2 this saturday. I used tye dye technique for the lower half of the cake - the technique was a lot easier than I thought it would be, and it worked out great:) The Wolkswagen Beetle is my first attempt to make a "cake-car", it was a lot of fun, and my car-fanatic husband had a great time pin pointing my mistakes:)






I bought all my cake decorating stuff here: http://www.deleukstetaartenshop.nl/






Så blev det min tur til at lave en Barbapapa kage! ... ingen kommer vist udenom en sådan:) ej, de er jo nemme at lave - tror næppe der kommer nemmere figurer på en kage end Barbapapa. Så besluttede mig for også at prøve at lave min første bil - en Wolkswagen Beetle - og heldigvis havde jeg en hjælpende hånd i nærheden; min bil-fanatiske mand, som meget gerne ville udpege mit desigs bygningsfejl.. haha:)



Nå, men jeg undslap ikke at lave en Barbapapa... meeen forsøger stadig at komme udenom en Tele tubbies .... for de er da for freaky skræmmende!! ;)






Alle ingredienserne er købt her: http://www.deleukstetaartenshop.nl/
Endnu engang fantastiske priser, service og levering!!! Mit absolutte favorit kage sted.

Kommentarer

  1. Hvor er den bare skøn. Bilen er sød, gode modelleringer og fedt med tye-dye til bundkagen :)

    SvarSlet
  2. Tak:) Det var også rigtig sjovt at prøve at lave en bil - glæder mig allerede til at lave en bil til storebroderen også:)
    Mht tye-dye ville jeg ønske det passede til flere kager - er så 70'er festligt... må vist lave en my little pony til min datters kommende fødselsdag om 6 mdr... laaang tid til:)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Modellerings chokolade

Opskrift: Flødeboller med vaffelbund

Icing Cornet/ kræmmerhus tutorial